Integracija Sky POS i platforme za dostavu Bitebell

Kompletna automatizacija online porudžbina i dostave
Ako ste u poslovanju vašeg ugostiteljskog objekta predvideli mogućnost online poručivanja - ovo je tekst za vas!
Od vremena pandemije pa na ovamo, online poručivanje i dostava hrane (i pića) postali su sasvim uobičajena stvar. Takav biznis model se pokazao vrlo praktičnim i efikasnim, kako za korisnike tako i za ugostitelje. Naime, ljudima je često lakše da kućnom dostavom reše pitanje obroka, a i ugostiteljima to odgovara jer sa minimalnim troškovima mogu da opsluže daleko veći broj klijenata.
U početku je bilo puno nepoverenja i raznih izazova vezanih za samu tehnologiju poručivanja, dostave i naplate. I od strane korisnika i od strane ugostitelja. Zahvaljujući naprednim IT rešenjima - to je danas prevaziđeno. Uz moderne platforme za online poručivanje, potrebno je samo da u operativnom radu vašeg objekta koristite neki kvalitetan program za ugostiteljstvo (koji podržava online poručivanje). Zauzvrat dobijate neograničen prostor za širenje poslovanja. Vaši potencijalni klijenti odjednom postaju - svi koji su obuhvaćeni dostavom.
Glovo, Wolt...
Pojavom specijalizovanih firmi koje se bave uslugom dostave (Glovo, Wolt, Potrčko, Mister D...), došlo je do kvantnog skoka broja online porudžbina. Teritorije koje su pokrivene takvom dostavom postaju sve veće, što automatski znači da su i vaši proizvodi dostupni sve većem broju ljudi. Zaista sjajna poslovna prilika za povećanje obima poslovanja uz minimalno uvećanje troškova. Idealno je kada nemate troškove usluživanja gostiju u vašem objektu, a prodajete svoj asortiman kao da vam je lokal pun.
Izazovi vezani za online poručivanje i dostavu
Svaka od ovih kompanija za dostavu, sa sobom je donela i svoju (naprednu) IT platformu. One su krajnje jednostavne za korisnike, ali iz ugla ugostitelja mogu da budu zahtevne. Naime, postoje određeni preduslovi koje morate ispuniti da bi ovakav vid poručivanja uopšte bio moguć. I tu opšte ne pričamo o sklapanju Ugovora sa svakom od firmi za dostavu, već o tehničkim stvarima. Konkretno, sistem funkcioniše tako što za svakog ordering dostavljača (Glovo i Wolt su najpoznatiji) morate imati poseban uređaj (najčešće tablet) sa odgovarajućim softverom. Preko njih vi primate i realizujete online porudžbine te kurirske službe. Pa ako imate Ugovore sa dve, tri takve firme bukvalno vam treba jedan čovek koji će samo time baviti. Naravno, na različitim uređajima (koje vi kao vlasnik ugostiteljskog objekta plaćate na ovaj ili onaj način).
Dodatno, kada neko i primi porudžbine sa ovih plaformi, mora da ih unese u program za ugostiteljstvo koji koristite u svakodnevnom radu vašeg objekta. Analogno tome da je sve to poručio neki gost u lokalu. Naravno, povratne informacije (da li je uopšte prihvaćena porudžbina, za koliko će biti spremna, izdavanje fiskalnog računa...) neko mora opet da unese u IT platforme dostavljača. I tako za svaku online porudžbinu. Posebno za Glovo, posebno za Wolt, posebno za... Komplikovano i propustima vrlo sklono rešenje. Još ako nudite i opciju dostave vašoj režiji. Zaista ume da bude frustrirajuće.
Na svu sreću, kompanije Sky POS i BiteBell su ponudile moderno IT rešenje za sve ovo.
Integracija Sky POS programa i platforme za dostavu BiteBell
Imajući u vidu apele ugostitelja, kompanije Sky POS i BiteBell su se potrudile da integrišu svoje softvere u jedinstveno rešenje. Takvo rešenje iz korena menja tehnologiju online poručivanja na strani ugostitelja. Nećemo vas zamarati teorijom, dovoljno je da znate da iza ove integracije stoji API tehnologija. Za one koji to ne znaju da vam prvo predstavimo u najkraćem ova IT rešenja.
Sky POS program za ugostiteljstvo spada u sam vrh dostupnih rešenja za rad bilo kog ugostiteljskog objekta (maloprodaje, pekare...). Sa sobom donosi zaista pregršt modernih opcija i tehnologija koja će vam rešiti većinu glavobolja i unaprediti poslovanje.
Firma BiteBell je u svoj fokus poslovanja stavila razvoj platforme koja bi na neki način objedinila razne kanale dostave. Ovakav međusloj ima svoje zapaženo mesto na tržištu.
Integracijom ova dva rešenja u jedinstvenu celinu, dobija se proizvod koji prestavlja kompletno rešenje za online poručivanje i dostavu.
Uvođenjem ovog integrisanog rešenja, sve online porudžbine - bilo da dolaze putem Glova, Wolta ili drugih dostavnih servisa - postaju dostupne na jednom mestu, direktno na vašoj Sky POS blagajni.
Zaboravite na prebacivanje između više uređaja, manuelno prekucavanje porudžbina i potencijalne greške u unosu. Nema više potrebe za praćenjem više aplikacija i unošenjem povratnih informacija u različite sisteme.
Sve je automatski sinhronizovano, precizno i dostupno u realnom vremenu.
Iskusni ugostitelji će odmah prepoznati vrednost ovakvog rešenja - jer pravi profesionalci znaju koliko znači brzina, tačnost i jednostavnost u svakodnevnom radu.
Benefiti integracije Sky POS programa i BiteBell platforme
Primena ovog rešenja sa sobom donosi rešenje za mnoge glavobolje ugostitelja koje se tiču online porudžbina. Sada je scenario potpuno drugačiji i ceo ovaj proces možete imati pod kontrolom. Sve je puno jednostavnije i preglednije za upravljanje. Pobrojaćemo osnovne benefite.
- Na jednom mestu vidite sve porudžbine - bez obzira preko koje dostave su došle. I to u Sky POS programu (u okviru blagajne) koji već koristite u radu vašeg objekta.
- Ne trebaju vam nikakvi dodatni uređaji ili programi.
- Ne treba vam dodatno radno angažovanje nekoga da prati razne porudžbine po raznim tabletima.
- Procesuiranje, obrada, izdavanje fiskalnih računa i sve u vezi toga je samim tim slično kao i kod bilo koje druge porudžbine i maksimalno brzo i lako.
- Porudžbine možete prihvatiti ili odbiti (uz opciono obrazloženje) kroz Sky POS. To će automatski biti vidljivo kao informacija i dostavljačima i klijentu koji je generisao porudžbinu. Ne treba ništa dodatno da radite.
- Potpuna kontrola i detaljan uvid u sve prispele i realizovane porudžbine.
- Nema prekucavanja porudžbina, izdavanja na fiktivne stolove i sl. Samim tim nema ni grešaka koje treba tražiti, korigovati, preknjižiti...
- Značajna ušteda u vremenu i angažovanju ljudskih resursa.
- Obuka postojećih i novih radnika skoro da i nije potrebna.
- Mogućnost različitih izveštaja u realnom vremenu.
Jedini i dovoljni preduslov je da naravno u svom radu koristite ovo integrisano rešenje. Jednom kada osetite njegovu moć, pitaćete se zašto to niste uradili ranije. Neopisiv je osećaj olakšanja. O smanjenju troškova kroz automatizaciju i ubrzanje procesa da ne govorimo.
Da zaključimo
Ako u svom poslovanju primenjujete ili planirate da primenite online poslovanje, ovo rešenje će vam u mnogome olakšati i ubrzati posao. Jednostavno, pružiće vam mogućnost da vi upravljate tim procesima a ne oni vama. Iskoristite sve potencijale IT rešenja da unapredite svoje poslovanje, jer konkurencija verovatno već ide tim putem.
Pri tom ne treba zaboraviti i posredne efekte uštede kroz smanjenje radnog angažovanja potrebnog za realizaciju online porudžbina. Budućnost koja pred nama može samo ići u smeru dalje automatizacije i primene novih digitalnih tehnologija. U tom smislu ovo rešenje vas ćini spremnim za tu digitalnu budućnost koja nas očekuje.